Συνέντευξη των Militia

3.4.13

 
Πριν μέρες ψάχνοντας για κανένα καλό κομμάτι, μου τράβηξε τη προσοχή το όνομα του συγκροτήματος"Militia", αφού άκουσα τα κομμάτια της μπάντας και μου άρεσαν αρκετά αποφάσισα να τους πάρω  συνέντευξη. Οι Militia είναι μια μπάντα που ξεκίνησε το 1984 και ακόμα συνεχίζει να βαράει για τα καλά! Επικοινώνησα με τον τραγουδιστή τους τον Mike και προέκυψε ο εξής διάλογος: 

Νατασσα:"Γεια, τι λέει; Πρώτα απ' όλα θέλω να σου εξομολογηθώ ότι είμαι πολύ χαρούμενη γιατί είστε η πρώτη μου συνέντευξη. Λοιπόν πες μου υπάρχει κάποιο άλμπουμ ή τραγούδι της μπάντα σας που να σου αρέσει περισσότερο;" 

Mike: "Αρχικά να σε ευχαριστήσω που διάλεξες την μπάντα μας για την πρώτη σου συνέντευξη, τιμή μας. Δύσκολη ερώτηση, γιατί κάθε τραγούδι έχει τον δικό του "χαρακτήρα" αλλά θα μπορούσα να πω πως μου αρέσει πολύ το " The Judas Dream"  και το  "Before the Fall".  
Νατασσα: "Πες μου για το καινούργιο σας άλμπουμ το "Strenght and Honor",
 αν δεν κάνω λάθος κυκλοφόρησε στις 15 Μαρτίου σωστά; Και εμένα πραγματικά μου άρεσε το 
 "The Judas Dream"και το "Furious."

Mike: " Το άλμπουμ πήρε περίπου έναν χρόνο, μιξάραμε και ηχογραφήσαμε μόνοι μας, δεν συμβιβαστήκαμε με τίποτα άλλο γι αυτό προσπαθήσαμε να μην βιαστούμε υπερβολικά πολύ.  Αυτό το άλμπουμ είναι αληθινό για τους Militia γιατί είναι το πρώτο full album, έτσι πρώτα είναι για μας και έπειτα αν αρέσει και στους οπαδούς μας, αυτό θα είναι το κερασάκι στη τούρτα."

Νατασσα: "Είστε μια μπάντα progressive και thrash metal σωστά; Οι επιρροές σας;"

Mike: "Σίγουρα, κάποιος θα μπορούσε να μας χαρακτηρίσει ως progressive αλλά και με κάποια στοιχεία του thrash, αυτό ακριβώς μας βγήκε όταν αποφασίσαμε να γράψουμε νέο υλικό. Οι επιρροές μας σίγουρα είναι "old school", έτσι αν ακούσεις τα νέα μας κομμάτια, θα καταλάβεις τις επιρροές μας ( Mercyful fate/ Judas Priest /Trouble /Metallica /Megadeath...)"

Νατασσα: "Στα σχέδια της μπάντα θα έχουμε συναυλίες;" 

Mike: "Ελπίζουμε να κάνουμε σε όλο το Τέξας κάποια στιγμή τον Ιούλιο ή τον Αύγουστο. Αυτό θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση του κόσμου, πάντως ελπίζω με το καινούργιο άλμπουμ να αποκτήσουμε νέους οπαδούς." 

Νατασσα: "Σας το εύχομαι και το πιστεύω, εκτός από metal τι άλλο είδος μουσική ακούς;"

Mike: "Μ αρέσει να υπάρχει ποικιλία στα ακούσματα μου, μπορώ να ακούσω τα πάντα αρκεί να είναι ενδιαφέρον" 

Νατασσα: " Ωραία! Θέλω να σου ευχηθώ να πάνε όλα καλά για τη μπάντα και ελπίζω να σας δούμε σύντομα και στην Ελλάδα" 

Mike: "Σ ευχαριστώ Νατάσσα. Θέλουμε πολύ να παίξουμε στην Ελλάδα και είναι ένα όνειρο που θα πραγματοποιηθεί." 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου