Tag: The Rainbow

30.5.13
Πριν λίγες μέρες είδα ένα video- Rainbow tag Challenge. Αυτό το tag, είναι σχετικό με τα χρώματα του ουράνιου τόξου και το ανάλογο χρώμα για κάθε αγαπημένο σας προιόν... 

Ας ξεκινήσουμε! 


Κόκκινο: 
Φυσικά το αγαπημένο μου κραγιόν από τη Sephora! 





 














Κίτρινο: 
Η μάσκαρα μου, από την Maybelline

 


















Πορτοκαλί: 
Μανό, DL

Πράσινο: 
Δεν είναι το αγαπημένο μου αλλά νομίζω είναι το μοναδικό πράσινο, μια κρέμα χεριών της Bioten. 

Μπλε:
 Μια σκιά, Ere due

Ροζ:
Το αρωματάκι-τσαντας, από τα h&m



Πολύχρωμο:
Η λατρεμένη μου παλέτα από τη Sephora.


 














*Έψαξα να βρώ κατι λιλά, δεν βρήκα τίποτα εκτός από μια σκιά που είναι στην παλέτα της Sephora (που έχω στα "Πολύχρωμα") οπότε... δεν έβαλα τίποτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου