9+1 (διάσημα) αστεία του facebook..

28.7.13

1. Το καινούριο i-phone λένε θα έχει αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων...Εγώ πάντως θα περιμένω το μοντέλο που θα έχει και αυτόφωρο...

2. Είμαστε 70% νερό. Αν προσθέσουμε 10% Νες και 20% ζάχαρη είμαστε έτοιμοι.







3. Βάφτισα το τζιτζίκι στο μπαλκόνι μου "Ουρανό"...Sky ο τζίτζικας.
 
4. -Πως λέγεται ο τραγουδιστής στην έρημο?
     -Πάνος κι άμμος..

5. Οι νοικοκυρές είναι σαν τις κατσαρίδες. Εισπνέουν τόσα χημικά κι όμως συνεχίζουν να        ζουν.

6. Στο Πεκίνο δεν είναι πολύ ασφαλές να κάνεις την πάπια! 

7. Όλοι στη παραλία είναι με μια ρακέτα στο χέρι!! Μόνο εγώ είμαι σοβαρός... σε μια άκρη  με τα κουβαδάκια μου, να φτιάχνω τα καστράκια μου!! (... επίκαιρο!) 

8. Και λέω του παλικαριού απ' την τροχαία"Εμένα όταν σου μιλάω δε θα με γράφεις." και μ' έγραψε.

9. - Μου έκλεισε το μάτι!!
       - Κι εσύ τι έκανες;
      - Τίποτα, δεν το πρόσεξα και περίμενα σαν βλάκας να βράσουν τα μακαρόνια...

10. - Δεν έχω λεφτά να φάω..
       - Και γιατί δεν τρως κάτι άλλο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου