Η Google σήμερα γιορτάζει…

10.9.13


…εμένα! Οκ, σας την έσκασα αλλά και εγώ όταν το είδα σκέφτηκα «ααα ποιος γιορτάζει σήμερα ;»

Με την ευκαιρία, με έπιασε (πάλι) το «Carrie Bradshaw» μου και είπα να σας κάνω ένα-δυο σχόλια!


Τα γενέθλια είναι υπέροχα, κατ’ αρχήν θα ακούσεις (για άλλη μια φορά), την όλη ιστορία «τι ώρα γεννήθηκες,  ποιοι σε είδαν πρώτα; Πως ένιωσε η οικογένεια, όταν έμαθε για σένα;» πραγματικά λατρεύω αυτή τη στιγμή και έπειτα θα λάβεις διάφορες ευχές, αστείες, συγκινητικές κτλ. Οπότε θα μου επιτραπεί να αφιερώσω αυτή την ανάρτηση, σε δυο πολύ σημαντικές γυναίκες στην ζωή μου.


Τώρα εσείς, να χαμογελάτε συνέχεια, να χαίρεστε κάθε στιγμή της ζωής σας, να παίρνετε τα σοβαρά, στα αστεία και τα αστεία στα σοβαρά και κάντε στους άλλους, ότι θέλετε να σας κάνουν!

1 σχόλιο:

  1. Χρόνια πολλά αδερφούλα!!!!! Η αλήθεια είναι ότι μόλις σε είδα πρώτη φορά στο μαιευτήριο, σκέφτηκα "Τι αυτό ήταν όλο; Περίμενα 9 μήνες για 20 εκατοστά άνθρωπο;"... βέβαια δεν είχα ιδέα ακόμα πόσο θα μου άλλαζαν τη ζωή αυτά τα 20 εκατοστά!
    Σ' αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή