Πώς να αποφύγουμε το κρυολόγημα;;

11.10.13


Είναι αλήθεια, ναι! Ξεκίνησε η εποχή που βουλώνει η μύτη και ξεβουλώνει τον Απρίλιο! Επειδή όμως δεν θα αντέξω, ακόμα έναν Χειμώνα να κουβαλάω στην τσάντα μου: Κραγιόν, Ronal, Soft και 3 διαφορετικές καραμέλες για τον πονόλαιμο, αποφάσισα φέτος να είμαι η κυρία «Δεν αρρωσταίνω».  



«Πως μπορώ να το αποφύγω;



  1.    Πλένουμε τακτικά τα χέρια μας, δεν αγγίζουμε μάτια και μύτη!  
  2. Αερίζουμε τακτικά τους χώρους που βρισκόμαστε 
  3. Σε περίοδο έξαρσης των ιών, αποφεύγουμε όσο γίνεται τους χώρους με συνωστισμό.  
  4. Πρόσθεσε στην διατροφή σου τροφές όπως: φρούτα, λαχανικά, όσπρια, γαλακτοκομικά. Επίσης, αποφύγετε το κάπνισμα (παθητικού/ενεργητικού), ασκήσου-διατήρηση φυσιολογικού βάρους, ύπνος (επαρκής).  
  5. Αυτή τη φορά, ας μη κατατρέξουμε στη γνωστή λύση «φάρμακο να ‘ναι και ότι να ‘ναι!».   
  6. Μείωση του στρες.  
  7. Μύθος ότι το αλκοόλ σκοτώνει τα μικρόβια, αντίθετα καταστέλλει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Πιείτε 1-2 ποτήρια την ημέρα όμως κάντε και ένα διάλλειμα μερικές μέρες τη βδομάδα.  
  8. Ακόμα και με τη χειραψία, είναι ένας εύκολος τρόπος! Αντίθετα το φιλί δεν αποτελεί αιτία διότι υπάρχει μικρός αριθμός επιβλαβών ουσιών στα χείλη.  
  9. Να τρώτε ένα καλό πρωινό 
  10. Πιείτε τσάι/χαμομήλι (Αυτό, κοπελιές κάνει καλό και στη κυτταρίτιδα)  
  11. Κάντε γαργάρες με νερό 3 φορές την ημέρα, πριν το βούρτσισμα των δοντιών  
    -Μαμά αρρώστησα!  
    -Δεν σου είπα να πάρεις ζακέτα; Κάτσε τώρα άρρωστη!

  
  1.      Βάλτε πράσινο στη ζωή σας, τρώγοντας πολλά πράσινα λαχανικά μπορούμε να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα. 
  2.  Αντικατέστησε τη βιταμίνη C με τη D, διότι με την διατροφή μας λαμβάνουμε αρκετή C, έτσι αν η διατροφή μας είναι ήδη καλή, δεν αξίζει να πάρουμε συμπλήρωμα διατροφής την ίδια βιταμίνη
  3. Χρησιμοποιήστε μπαχαρικά (πιπέρι, σκόρδο).
  4. Άφθονα υγρά (χυμοί, νερό, χαμομήλια)
  5. Κοτόσουπα με λαχανικά (μμμιαμ μιαμ)
  6. Ξηροί Καρποί, ανάλατοι. Περιέχουν ψευδάργυρο ο οποίος ενισχύει το ανοσοποιητικό. Προσοχή: όχι μια σακούλα, είπαμε να διατηρήσουμε το βάρος μας
  7.  Κόκκινη πιπεριά
  8. + Βλέπε: 1-11 «Πως μπορώ να το αποφύγω»

Πρακτικά:
Αποφύγετε να καπνίζετε, ίσως είναι και μια καλή ευκαιρία να το κόψετε.
Περιορίστε το αλκοόλ.
Όταν φτερνιζόμαστε, αν δεν έχουμε χαρτομάντιλο, χρησιμοποιούμε το εσωτερικό του αγκώνα, έτσι δεν θα μεταφέρουμε τα μικρόβια (πχ σε μια χειραψία). Πλένουμε τα χέρια μας και ξεκουραζόμαστε αρκετά.
  
«Το ημερολόγιο μιας κρυωμένης!»
Ήρθε η στιγμή να αφήσουμε τη θεωρία και να περάσουμε στην επαλήθευση! Πέρασα πρόσφατα ένα ΜΙΚΡΟ κρυολόγημα. Οπότε, είπα να μοιραστώ αυτή την εμπειρία. Αρχικά, μόλις καταλάβεις ότι την «άρπαξες» καλό είναι να.. καθαρίσεις το σπίτι/υπνοδωμάτιο σου. Όχι, δεν είμαι τρελή, απλά πρόκειται να περάσεις 3-4 μέρες ξάπλας και καλό θα ήταν αν τις περάσεις σε καθαρό χώρο. Για τον ίδιο λόγο εφοδιάσου από το super με όσα διάβασες παραπάνω,  πάρε καραμέλες για τον πονόλαιμο, γνώμη μου είναι να πάρεις του Korre ή κάποιες άλλες φυτικές παστίλιες (που δεν καίνε), ακόμα ένα βασικό ακύρωσε τους καφέδες σου για λίγες μέρες. Ντύσου ζεστά, προσοχή όχι «ντύσου κρεμμύδι», αγκάλιασε σφιχτά.. τη θερμοφόρα σου και δες πολλές ταινίες.
Περι του πρακτέου:
Ένα ζεστό μπάνιο πάντα βοηθάει, επίσης η σταγόνες με αλατόνερο*και οι γαργάρες με χλιαρό χαμομήλι/τσάι.
Bonus: Σταγόνες με αλατόνερο, βάζουμε 1 ποτήρι νερό και ½ κ.γλ. αλάτι στο μπρίκι και το αφήνουμε για 2-3 λεπτά (ισα ισα να ζεσταθεί), με μια σύριγγα(χωρίς βελόνα) ρίχνουμε 2-3 σταγόνες σε κάθε ρουθούνι, περιμένουμε 1 λεπτό και φυσάμε τη μύτη μας μετά μπορούμε να ρίξουμε πάλι 1-2 σταγόνες αλλα ΔΕΝ φυσάμε ξανά! Επαναλάβετε μια το πρωί και μια το βράδυ.
Μικρή ανακούφιση από τη μύτη, πιέζουμε με το δάχτυλο ανάμεσα από τα φρύδια και με τη γλώσσα μας πιέζουμε τον ουρανίσκο για 20δευτερόλεπτα.

Καλή τύχη! 

Don't Forget: 

Facebook 

1 σχόλιο: