"Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά"

31.5.15

Τρίχες, τρίχες, τρίχες… τόσες αναζητήσεις στο google, τόσα λεφτά στα κομμωτήρια για τρίχες! Κάθε γυναίκα έχει κάνει τουλάχιστον 2-3…10 αλλαγές, στα μαλλιά της.

 Ευτυχώς ο δρόμος μου με τις  μεταμορφώσεις, ήταν σύντομος μέχρι τώρα, λίγες αλλαγές στο μάκρος και ελάχιστες στο χρώμα.
Φέτος όμως, κλείνω έξι χρόνια στον κόσμο του κόκκινου. Αυτό σημαίνει, έξι χρόνια πειράματα στα μαλλιά μου για να αποφασίσω πιο κόκκινο μου ταιριάζει, τι να κάνω για να κρατήσει το χρώμα παραπάνω και όσα άλλα πειράματα χρειάζονται για να καταλήξεις, μερικές φορές μάλιστα δεν έχεις και το επιθυμητό αποτέλεσμα, εκείνες είναι οι δύσκολες μέρες... Παρ’ όλα αυτά συνεχίζω ακόμα να κάνω μικρές αλλαγές. Πριν έναν χρόνο περίπου, άρχισαν όλα να παίρνουν τον δρόμο τους, όταν μπήκε στην συλλογή ένα προϊόν για την “ρουτίνα της κοκκινομάλλας”.


 
Αναφέρομαι στο Passion fruits Amarena. Το συγκεκριμένο επειδή ήταν δώρο μιας φίλης δεν το έχω βρει σε κάποιο κατάστημα με καλλυντικά, μόνο σε κομμωτήρια και στο internet. Η τιμή του είναι χαμηλή –απ’ ότι είδα, στα 10-14e.

Συγκεκριμένα τώρα, τι έχει να μας προσφέρει: Τρέφει και μαλακώνει τη τρίχα, έτσι ώστε να μην φριζάρουν και να χτενίζονται πιο εύκολα. 
Στην ουσία την χρησιμοποιώ ακριβώς όπως την κρέμα μαλλιών, δηλαδή την απλώνω στις άκρες των μαλλιών μετά το λούσιμο, την αφήνω για 3 λεπτά περίπου και ξεπλένω. (Μπορείτε και μέχρι 10-15 λεπτά για πιο έντονο αποτέλεσμα). Προσωπικά δεν την εφαρμόζω σε κάθε λούσιμο αλλά μια φορά την εβδομάδα. 
Τα αποτελέσματα φάνηκαν στις πρώτες φορές, έκανε το χρώμα των μαλλιών μου πιο έντονο, φαινόταν σαν να είναι το φυσικό μου και παρέτεινε τη διάρκεια ζωής της βαφής.

Παραπάνω αναφέρθηκα στην τιμή του ως «χαμηλή», διότι πολύ συχνά είναι σε προσφορά, η ποσότητα του είναι μεγάλη και συγκεκριμένα εμένα μέσα σε ένα χρόνο έχει αδειάσει μόνο το μισό. 
Πάντως απ’ όταν άρχισα να το χρησιμοποιώ άρχισα να ακούω πολύ καλά λόγια για το χρώμα και για τη ποιότητα της τρίχας και πιστεύω ότι αξίζει σε κάθε κοκκινομάλλα!


Πέρα όμως από το  Passion Fruits Amarena, μια από τις καλύτερες βαφές που χρησιμοποίησα είναι της Garnier και συγκεκριμένα χρησιμοποιώ την 6.60. 
Την πρώτη φορά που τη δοκίμασα μου φάνηκε πολύ λίγη η ποσότητα μιας και έχω πλούσιο, μπουκλωτό μαλλί και έκανα το λάθος να αγοράσω δυο συσκευασίες. Λάθος γιατί η μια, αν και δεν της φαίνεται, ήταν αρκετή. 
Ο χρόνος ζωής της, είναι περίπου ενάμισης μήνας, το χρώμα της είναι το καλύτερο απ’ όσες βαφές έχω δοκιμάσει ταιριάζει στα χρώματα μου και δεν φαίνεται «ψεύτικο κόκκινο».
Τέλος για ότι αφορά το λούσιμο, ένα πολύ καλό σαμπουάν που συστήνω ανεπιφύλαχτα είναι το σαμπουάν μπύρας Orzene και κάτι «βάρβαρο» τώρα… λούσιμο με δροσερό νερό, όχι πολύ ζεστό, ούτε πολύ κρύο. Μπορεί να είναι της φαντασίας μου αλλά πλέον επειδή λούζομαι με χλιαρό νερό έχω παρατηρήσει ότι δεν ξεθωριάζει το χρώμα.
Κλείνω αυτό το άρθρο-routine, με ένα λάδι μαλλιών που δοκίμασα πρόσφατα,  για κοκκινομάλλες και μη. Είναι της Elvive, που υπόσχεται προστασία από τα θερμικά εργαλεία, τα επαναλαμβανόμενα λουσίματα και ότι κρατάει το χρώμα των μαλλιών «ζωντανό». Προσωπικά ακόμη δεν έχω παρατηρήσει κάποια μεγάλη διαφορά ίσως γιατί χρησιμοποιώ αρκετά καλλυντικά για βαμμένα μαλλιά. Πάντως, το Καλοκαίρι είναι απαραίτητο ένα hair oil, αφού ξοδεύουμε πολλές ώρες στον ήλιο.


…και κάπου εδώ δίνω «πάσα» στις κοκκινομάλλες(και μη), να προτείνουν προϊόντα μαλλιών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου