Η "Ευτυχία" της Αποτυχίας.

3.6.15


Πριν λίγες μέρες, ίσως για πρώτη φορά έκανα μια τέτοια σκέψη, «Αυτή την εβδομάδα έχω κάνει τόσες καλές πράξεις, τι τρέχει με το κάρμα μου και δεν μου το ανταποδίδει;».
Λίγο πολύ, όλοι μας έχουμε σκεφτεί γιατί δεν συμβαίνει μια αλλαγή, γιατί δεν πετυχαίνουμε αυτό που θέλουμε, ενώ προσπαθούμε αρκετά γι αυτό. Πως δηλαδή θα γίνω ευτυχισμένη αν δεν το πετύχω; 
Αυτό ακριβώς το σημείο το ονομάζω “0”, γιατί από εκεί και πέρα άρχισα να συνειδητοποιώ ότι δεν πρόκειται να με κάνει ευτυχισμένη αυτό καθ’ αυτό. Αλλά αντίθετα, βρίσκουμε την ευτυχία μας από την καθημερινότητα να αποδέχεσαι την αποτυχία σου και να συνεχίζεις την προσπάθεια, να επισκιάζεις τις αρνητικές σκέψεις με θετικές.

Είμαστε μαθημένοι όταν νιώθουμε ευχάριστα να παλεύουμε για να το διατηρήσουμε, μ’ αυτό τον τρόπο όμως δεν απολαμβάνουμε την στιγμή. 
Πιστεύω ότι γι αυτό φταίει ο σημερινός άνθρωπος που δεν είναι ερωτικός στην καθημερινότητα του, δηλαδή να βλέπει την ομορφιά της ζωής, αυτό ονομάζεται ωριμότητα. Ακόμα και την πιο άσχημη στιγμή να τη δέχεσαι και  να φέρεις τα πάνω κάτω, για να αλλάξει.


Στιγμές ευτυχίας. 
Κατά τον Ματθαίο Ιωσαφάτ, δεν υπάρχει η «απόλυτη ευτυχία» αλλά στιγμές ευτυχίας. Μεταξύ μας, ποιος θα μπορούσε να πάρει την ευθύνη και πει «Είμαι απόλυτα ευτυχισμένος»; Έτσι λοιπόν, μια τέτοια στιγμή θα μπορούσε να είναι ένα καλό φαγητό, μια βόλτα με τον σύντροφο μας, όταν βλέπεις την οικογένεια σου, η χαρά που νιώθεις από την δουλειά σου, από το χόμπι σου…

Με λίγα λόγια, καταλήγουμε στο εξής συμπέρασμα: αφού υπάρχουν στιγμές ευτυχίας και είναι στο χέρι μας να τις ζούμε, μπορούμε να κάνουμε μια λίστα με ότι μας κάνει ευτυχισμένους και να προσπαθήσουμε να τη τηρήσουμε; 

Μερικά πράγματα που θα μπορούσε να περιέχει η λίστα μου:


- Ένας έτοιμος, ζεστός καφές πριν σηκωθώ από το κρεβάτι μου (αυτό  ίσως να με έκανε και απόλυτα ευτυχισμένη).
-Ένα βιβλίο που θα “μιλήσει” στην ψυχή.
-Να φτιάξω το αγαπημένο μου γλυκό.

- Όταν γράφω κάποιο άρθρο… και συνήθως εκφράζω τα εσώψυχα!
- Όταν μου ψωνίζω.
- Όταν μπορώ να επικοινωνήσω. Είναι σπουδαίο πράγμα να έχεις κάποιον που μπορείτε άνετα, να μοιράζεστε σκέψεις.  
- Όταν βλέπω τους δικούς μου ανθρώπους.
-Μια απογευματινή βόλτα στις ομορφιές της πόλης.
-Η δουλειά.


Αυτός που θέλει να είναι σταθερά ευτυχισμένος πρέπει να αλλάζει συχνά. Κομφούκιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου